fredag 22 november 2013

Förord


Följande berättelse och dess karaktärer är påhittade, eventuell likhet med nu levande eller historiska personer är av en ren tillfällighet. Händelser och platser som nämns har historisk bakgrund.


Välförtjänta tack

Under projektets och processens gång, har jag fått god hjälp av följande personer:


Nickan J och Karin B, för läsning av manus och givande respons.

David R och Jan K, för tips och trix.

Bertil N, för nyttig info.

Gråfötterna, för lån av deras sångtext; "Aldrig mer skall jag dräpa". De meddelar att sången finns på jubileumsskivan "Gråfötterna X" i en "'avsevärt bättre' inspelning" skivan kan beställas från:
zarkow@gmail.com

Min familj.

Sist men inte minst de läsare som har läst, och som ibland har skrivit en rad eller två.

Ett stort hjärtinnerligt tack!



Jag tillägnar Pilgrim, min familj och kreativiteten, de är mina livlinor.

/P-G Lidström
Mölndal, 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar